pátek 1. ledna 2016

Nový rok, nové já? 2016


Vítám Vás všechny v Novém roce,

tenhle článek bude tak trochu shrnutím úplně všeho. Takové 3v1 - budu Vás informovat o svém včerejším výletě, zhodnotím rok 2015 a zároveň napíšu mé cíle a plány (předsevzetí) pro příští rok.


Silvestrovský výlet


Letošní Silvestr jsem strávila doma, ale odpoledne jsem se vydala s kamarádkou na výlet. Bylo to super, VŮBEC jsme nemrzly, prošly jsme se lesem a také jsem Vám nafotila krásné fotky. Jediný problém? Po cestě domů jsem ztratila mobil. Nevím kde, nevím jak, dovolat se na něj nedalo, takže ho nejspíš někdo ukradl. Možná to bylo varování pro Nový rok. Uchovala jsem jednu jedinou fotku, kterou jsem zasílala kamarádce na facebook. I přesto to byl jeden z mých nejlepších Silvestrů.
__________________________________________________________________________________
Krátké shrnutí roku 2015


  • Prošla jsem prvák, vždy s jednou 3 na vysvědčení (matika)
  • Oslavila jsem 16 narozeniny
  • Poprvé jsem se opila
  • Navštívila jsem Německo, Maďarsko a Rakousko
  • Seznámila jsem se mnoha novými lidmi
  • S nikým jsem se nepohádala
  • Navštívila jsem všechny opavské kluby
  • Začala jsem běhat
  • Ostříhala jsem se a přebarvila jsem si vlasy
  • Prožila jsem skvělé taneční
  • Založila jsem si tento BLOG
  • Je toho mnohem více, ale momentálně si na nic nevzpomenu
__________________________________________________________________________________

Mé cíle do roku 2016

Osobni
  • Budu více cvičit a zdravě jíst
  • Budu se snažit udržovat pořádek
  • Nebudu ztrácet věci 
  • Nebudu utrácet za blbosti a budu si zapisovat své útraty
  • Nebudu se vymlouvat (mamka mě na tu akci nepustí → nechce se mi)
  • Budu se více věnovat sama sobě
  • Omezím nesmyslné sezení na internetu (facebook)
  • Začnu se více věnovat cizím jazykům
  • Přečtu 50 knih a budu číst povinnou četbu
  • Budu se průběžně učit (aspoň do biologie)
Blogové
  • Co 3 dny se pokusím psát kvalitní články
  • Uspořádám aspoň 3 giveaways
  • Získám 100 pravidelných čtenářů

Myslím, že jsem úspěšně shrnula vše, co jsem chtěla.

Jak jste strávili Silvestra? Jak byste shrnuli minulý rok, a jaké jsou vaše cíle pro rok následující?

18 komentářů:

  1. Za rok 2015 si toho prežila naozaj dosť:) a tiež sa chcem naplno venovať cvičeniu a lepšie sa starať o svoje zdravie!
    http://vsetko-co-mam-rada-by-vaja.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  2. Prajem ti, aby si tento rok užila ešte viac ako ten minulý! Veľa cieľov do tohto roku máme podobných, hlavne tých čo sa týkajú blogu :)

    31shadesofaubergine

    OdpovědětVymazat
  3. Môj prvý ročník bol s tou matikou rovnaký :-D Inak si prežila naozaj množstvo skvelých vecí :)

    OdpovědětVymazat
  4. Moc se mi líbí ty tvé cíle. Skoro se všemi souhlasím a asi je také začnu praktikovat:-D Přeji jen a jen to nejkrásnější do nového roku!

    www.jdeocestu.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  5. Krásne fotky. Prajem ti do nového roka len to dobré a aby sa ti splnili všetky tvoje sny a predsavzatia

    Pozývam teba aj tvojich čitateľov na moju extra MEGA GIVEAWAY (4 súťaže v 1) v ktorej si môžeš zasúťažiť o poukážky ale aj o viac ako 40 pruduktov z kozmetiky, knihy či šperky

    OdpovědětVymazat
  6. Ahoj, veľmi sa mi páči tento nápad na článok. Čo sa týka tvojich cieľov, prajem ti veľa šťastia v ich plnení - či už osobných alebo blogových. Kika - Blog for smile

    OdpovědětVymazat
  7. Super článok, držím palce pri predsavzatiach. :) Moje predsavzatia by som zhrnula asi tak, že chcem byť šťastná a užívať si každý moment. Šťastný nový rok.
    SweetSunshine

    OdpovědětVymazat
  8. Ou, tak to je fakt smůla, že jsi ztratila mobil, ale třeba se ještě nějakým zázrakem najde :) Držím palce, aby se ti splnily všechny tvé cíle :)

    Zvu Tě na mojí Giveaway!

    Another Dominika

    OdpovědětVymazat
  9. Hezký shrnující článek a hlavně krásná předsevzetí, držím palce ať se ti všechno splní ! :)

    LenaČerge

    OdpovědětVymazat
  10. Moc mě baví číst si cizí předsevzetí, také jich mám na letošek docela dost, tak doufám, že aspoň některé budu plnit celý rok :)

    Janina
    bloggopis.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  11. Ajeje škoda toho mobilu :/ Ale aspoň,že i tak sis to užila :) KOukám máš plný seznam cílů,některým bych se mělě věnovat i já a to hlavně omezení facebooku :D Tak hodně štěstí!

    ROSEMDIARY

    OdpovědětVymazat
  12. Děkuju za pozvání na blog a do nového roku ti přeju spoustu krásných zážitků a Boží požehnání. Hawaiovi

    OdpovědětVymazat
  13. Máš hezké cíle, budu držet palce, aby se splnily :)
    One blondie life

    OdpovědětVymazat
  14. Přeji ti , aby se ti tvá předsevzetí splnila :) já mám asi jediné, a to abych se konečně rozhodla jakou vysokou chci studovat nebo aspoň obor, když už vlastně letos půjdu do čtvrťáku :)

    OdpovědětVymazat
  15. Super článek, snad se ti předsevzetí splní :)

    SmileThess

    OdpovědětVymazat
  16. Pekné fotky. Ja som tvoj čitateľ a som rada. Pený blog. Držím palce aby sa ti precavzatia vyplnili. :-)
    NINAVE

    OdpovědětVymazat
  17. nech sa ti splní všetko čo si si napísala ;) . úspešný rok praje ti ♥

    https://clodyteenmummy.wordpress.com/

    OdpovědětVymazat